"Celebru" pentru nenumăratele curse anulate, amânate și întărziate, flăiuan-ul acum mai și estorchează de la pasageri bani prin escrocherie. În ziua zborului intri în aplicația lor mobilă, te autentifici, îți alegi locul, îți achiți bagajul "adițional" rucsăcelului de cabină (ce abordare de lowcost de doi bani), ți se retrag de pe card 30€ și primești confirmarea, care conține numele și prenumele tău, numărul locului și bagajele incluse, după care aplicația nu mai reacționează la încercările repetate de a accesa rubrica check-in sau de a obține boarding pass electronic. Convins că ai respectat toate cerințele impuse de stâna zburătoare, mergi seara la aeroport, unde băiatul de la ghișeu te anunță că nu vede în sistem înregistrat check-in-ul tău, iar pentru ca el să apese două taste trebuie să-i mai plătești 35€. La nedumerirea "cum ați fi putut să-mi confirmați prin mesajul de la ora 8 dimineața locul ales și plătit de mine și bagajele dacă nu aș fi completat formularul de check-in?", răspunsul este simplu: "nu puteți urca la bord până nu mă plătiți cu încă 35€". Obiecțiile despre faptul că opțiunile din aplicație au fost pe tot parcursul zilei inaccesibile nu-și au nici ele efectul. Le arunci banii în față, dorindu-le să le stea în gât și să le moară firma de escroci sub gard, lângă airmoldova și alți țepari care s-au jucat de-a zburatul cu avionul. În concluzie - dacă aveți alternative pentru flyone - filosiți orice altă opțiune.
Flyone-ul și-a reluat si practica curselor amânate.
Notă: sesizarea nu reprezintă un material jurnalistic. Centrul de Investigații Jurnalistice nu este autorul sesizării. Informația reprezintă doar opinia autorului sesizării. În caz de dezacord, persoana vizată este în drept să vină cu o reacție, iar instituția noastră o va publica pe acceași platformă și o va trata în condiții egale.
Comments