Un avion de studenți moldoveni a rămas astăzi în Eindhoven, Olanda, Wizzair a anulat zborul spre Iași.
Știm că de sărbători această companie saltă prețurile până spre indecent. Acum operatorul le propune să cumpere bilete pentru zilele următoare, bilete care sunt deja mai scumpe. Sau pot să zboare deja după Crăciun, rămânând departe de familie de sărbători...
Și evident că nu-i interesează că unii din acești studenți au făcut câte 4 ore schimbând câteva trenuri ca să ajungă la aeroport, cu bagajul după ei, iar acum trebuie să facă din nou același drum, cu frustrarea oboselii și a faptului că nu vor ajunge în seara aceasta acasă, să-și îmbrățișeze părinții și pe cei dragi, așa cum planificau. Iar dacă nu mai vreai să zbori cu ei, banii nu-ți intră imediat în cont înapoi, durează, între timp copiii trebuie să găsească alți bani pentru a-și plăti drumul către casă.
Serios acum, chiar nu există niciun fel de responsabilitate, niciun fel de consecințe pentru operatorii care complică atât de mult viața clienților lor?
Notă: sesizarea nu reprezintă un material jurnalistic. Centrul de Investigații Jurnalistice nu este autorul sesizării. Informația reprezintă doar opinia autorului sesizării. În caz de dezacord, persoana vizată este în drept să vină cu o reacție, iar instituția noastră o va publica pe acceași platformă și o va trata în condiții egale.
Comments