Sunt profesoară și am nevoie să lucrez on-line cu elevii. Am decis să-mi cumpăr un telefon nou, mai performant, ca să pot lucra eficient cu elevii. La data de 14.04.2020, am apelat la serviciile magazinului online ,,COMODIO.com,, (https://comodio.com/phones/all-phones/) pentru a achiziționa un smartphone ,,Redmi Note 8 Pro 6 GB 128GB Xiaomi (Pearl White),, în valoare de 6100 lei. Am fost apelată imediat de operatorii magazinului, și a doua zi( 15.04.2020) am primit telefonul acasă, fără a achita transportul. Acest smartphone a lucrat 5 zile (până la 20.04.2020) și din nici un motiv nu s-a mai pornit. Am sunat la data de 21 aprilie la magazinul de unde am făcut comanda telefonului, acolo mi-au spus că magazinul nu se ocupă de această defecțiune, dar să sun la Telefon Service ( deservire post garanție).
Am sunat apoi la Telefon Service, mi-a răspuns doamna operatoare, care mi-a zis că doar trebuie să mă apropii la centrul lor, să dau telefonul la reparații și să aștept. Eu i-am zis că nu am cu ce mă deplasa la ei, dar mie îmi trebuie acum să mă folosesc de el. Eu sunt profesoară și îmi trebuie să mă folosesc de acest telefon. Am rugat așa cum am primit telefonul acasă așa să-mi aducă altul în loc, dar ei zic că nu au așa servicii de a se deplasa în afara orașului Chișinău. Să aștept până când vor avea o soluție să mă anunțe.
Mi se pare incorect o așa atitudine, dar și o schemă prin care consumatorilor li se imping telefoane defectate, sperându-se că din cauză că nu se pot deplasa la Chișinău, nu-și vor mai căita dreptatea.
Notă: sesizarea nu reprezintă un material jurnalistic. Centrul de Investigații Jurnalistice nu este autorul sesizării. Informația reprezintă doar opinia autorului sesizării. În caz de dezacord, persoana vizată este în drept să vină cu o reacție, iar instituția noastră o va publica pe acceași platformă și o va trata în condiții egale.
Comentarii